wtorek, 18 czerwca 2013

Bałaganiarski layout/Messy layout

Witajcie! :)
Dziś mam dla Was LO na papierach z kolekcji Sunshine love.
Wykorzystałam elementy do wycinania, mieszając je z dodatkami mojego pomysłu 
- kartkami z notatnika, elementami opakowań od scrapowych przydasiów. 

Hello! :)
Today I want to show You my layout from Sunshine love collection.
I've used cut out elements and I've mixed them with elements from old notebook 
or pieces of packages of scrapbooking brads.



Dodałam też znaczki z kolekcji Summer&latte
które pasowały kolorystycznie do całości.
I've added "postage stamps" from collection Summer&latte,
cause they matched this composition.


Dodałam też nawiasy.
I've used "round brackets".


Wycinane "tagi" i taśma filmowa oraz aparat fotograficzny
 pochodzą z tego arkusza papieru Sunshine love
Cut out "tags", filmstrip and camera 
come from this sheet of paper Sunshine Love.


Użyłam:
I've used:

   

   

   
  
Pozdrawiam Was serdecznie i do zobaczenia wkrótce :)
My best regards for you and see you around :)


4 komentarze :