czwartek, 26 września 2013

Beautiful Memories with Bellaidea

Witam  serdecznie!
Za oknami jesiennie i deszczowo a ja wspominam  lato.
Mam nadzieję że wystarczy mi zdjęć na całą zimę po ostatnich wakacjach.
Mój projekt na dzisiaj to propozycja na szybki  layout .
Delikatne kolory kolekcji Vintage Memories wspaniale współgrają z nietkniętymi farbami tekturkami i gesso.

Welcome!
It is autumn, the days are rainy but I remember the summer.
I hope I have enough pictures for the winter after a recent vacation.
My project for today is a quick layout.
Soft colors Vintage Memories collection fit for clean chipboards and gesso.


Zazwyczaj robię "bogatsze" prace ale czasem każdy potrzebuje odmiany:).
To  "clean & simple" w moim wykonaniu.

I usually do "richer" projects but sometimes everyone needs a variety :).
This is the "clean & simple" in my performance.


Użyłam:
I used:

 

 

 


Życzę miłego dnia i do zobaczenia wkrótce :)
Have a nice day and see you soon :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz