niedziela, 29 września 2013

Gościnne inspiracje od Gabrysi

Witam,
Nazywam się Gaba i od jakiegoś czasu poświęcam się swojej pasji, którą stał się scrapbooking oraz tworzenie różnego rodzaju upominków z papieru, filcu czy kartonu. Stąd też wzięła się moja nazwa, a mianowicie Fipapka-upominki z fantazją.

Dotychczas większość moich prac stanowiło prezenty dla bliskich, jednak już teraz stało się to zarówno pasją jak i sposobem na życie. Do wszelkich działań napędza mnie Zuzia, która (choć nie dosłownie) pomaga mi tworzyć i sprawia, że mam chęci i twórczy umysł do dalszej pracy.


Tutaj chciałabym zaprezentować Wam jedno z moich pudełeczek explodujących, które tak naprawdę stają się głównym upominkiem, który ostatnio udaje mi się przygotowywać.

Wykorzystałam oczywiście papiery należące do kolekcji Studia75:
W świetny sposób zagrały ze sobą papiery, tym bardziej,że miały zostać wykorzystane na upominek dla małej dziewczynki.  



Na środku wykroiłam maleńkie buciki, natomiast na poszczególnych ściankach pudełka znalazły się : kalendarz z datą uroczystości Chrzcin, zdjęciem Maleństwa, życzeniami i motywem domku, który ma oznaczać bajkowe dzieciństwo :)
Mam nadzieję, że wykorzystane papiery jak i samo pudełeczko staną się dla Was inspiracją do przygotowania samodzielnie podobnego prezentu :)

"Drugą pracą,którą przygotowałam jest notes na bazie zrobionej z materiałów Studia75.
Jest on w klimacie delikatnego vintage. Użyłam fotografii Marylin,żeby wzmocnić charakter upominku,a także dzięki niej zyskał on radosny nastrój. Do tego odrobina koronki i rosy w płynie :)


Myślę,że to akurat pamiątka dla osoby,która mogłaby lubić stare filmy oraz stare historie ... :)
Wykorzystałam bardzo delikatne,a zarazem ciekawe wzory papierów: Vintage Memories 03 oraz Special Moments 06"


Pięknie dziękujemy za gościnny występ Gabrysi i cudne inspiracje, a Wam życzymy udanej wieczoru ;) 


5 komentarzy :

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Agnieszko, którą kartkę ma Pani na myśli. Mamy tu pudełko i notes. Chodzi Pani o pudełko exploding box?

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam napisać, że cudny jest ten notes :) myślałam, że to kartka.

    OdpowiedzUsuń