poniedziałek, 9 grudnia 2013

Magiczny czas i inspiracje od Kacpra

Każdego dnia przybliżamy Wam inspiracje z naszego magazynu inspiracji świątecznych  Magiczny Czas
Dziś prezentujemy kartki w wykonaniu Kacpra, który o nich pisze tak: 

Aniołek - Kartka ze stempelkiem Tildy powstała w sumie przypadkowo,bo koncepcja  była całkiem inna od obecnej :) no ale jak już zobaczyłem pokolorowany stempel,który leżał obok tych wszystkich papierów i innych dodatków to kompozycja na kartce powstała w mgnieniu oka. I w ten sposób powstała anielska karteczka.




 Rogate - bliźniacze recyklingowe kartki powstały dzięki staremu kartonowemu pudełku,które miało zostać spalone. Spalone ? Jak to ? Przecież z tego można zrobić ciekawe kartki świąteczne. Pomyślałem i długo nie czekając wziąłem się do roboty.
Szary karton świetnie połączył się z pięknym zielonym - śnieżynkowym papierem i z grafiką jelenia.




Różowe święta - rozaliowa kartka raczej nie w moich kolorach a tym bardziej nie w kolorach świątecznych ale jednak powstała, z myślą o mojej mamie która bardzo lubi takie kolory. Jaskrawy różowy by mnie przerósł dla tego postanowiłem go trochę przetrzeć i pobrudzić co myślę,że dało ciekawy efekt.




Notes świąteczny - jak wiadomo przed świętami mamy wiele spraw do załatwienia - świąteczne prezenty, zakupy itp... dlatego postanowiłem zrobić niewielki brokatowy notes,który przypominał mi będzie o świątecznych obowiązkach i planach.



Mikołaj - jak by to było gdym nie zrobił ani jednej kartki w typowo świątecznych kolorach ;) zrobiłem nie wielką ale w bogatych (czerwono-zielonych) kolorach przyozdobioną pięknie mieniącym się brokatem.


Zapraszamy gorąco na kolejne inspiracje,a cały magazyn możecie zobaczyć tu




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz