piątek, 6 grudnia 2013

Skarpetkowo-tagowo

Witajcie!
Dziś pora na JaMajkowe świąteczne inspiracje :)
Zdecydowałam się na drobiazgi dla najbliższych, które umilą oprawę świątecznych dni.
Wykorzystałam cudne, świąteczne papiery "Przy kominku".
Hello!
It's time for Christmas inspirations made by JaMajka :)
I've decided to make some little things, which can make Christmas days very special.
I've used "Warm wishes" papers collection.

 Na początek: bileciki do słodkich prezentów. 
Wręczanie czekolady również może stać się specjalną okazją :)
First of all: gift tags.
To give a chocolate - it may become a special occasion too :)





***

Jak uświetnić wieczerzę?
Specjalną dekoracją stołu.
Umieściłam sztućce w skarpetkowych pokrowcach, wykonanych z płótna craftowego.
Dzięki temu zabawnemu akcentowi na pewno kolacja wigilijna będzie niezapomniana :)
How to make Christmas Eve supper unforgettable?
By special decorations.
I've put cutlery in socks-like covers made of craft canvas.
It's funny and cute christmas accent.



Wykorzystałam:
I' ve used:








3 komentarze :

  1. Świetne :) skarpety są rewelacyjne ;)
    Zapraszam na moje candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!!! Piękne w swej prostocie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie te skarpeteczki - fajny pomysł na dekorację stołu :)

    OdpowiedzUsuń