niedziela, 26 stycznia 2014

LO- tydzień z 3rd Eye i Studio75 / LO- 3rd Eye i Studio 75 week

Witam Was kolejny raz i w kolejnym dniu 
-w ramach naszego wspólnego tygodnia podczas, którego projektantki Studio75 i 3rd Eye prezentują prace wykonane z produktów obydwu marek.
Greet you warmly-as part of our common during the week, 
the designer Studio75 and 3rd Eye present works made from the products of the two brands.

Dziś chciałam pokazać Wam moje zimowe LO. 
Wykonałam je na papierze z kolekcji Winter Time i ozdobiłam stemplami 3rd Eye
Today I wanted to show you my winter LO. 
I made them on paper from the collection of Winter Time and embellished stamps 3rd Eye





Zapraszamy też na blog 3rd Eye po jeszcze jeden inspirujący projekt-- wykonany przez Elinę-- z wykorzystaniem naszych produktów!
 I want to invite You to the 3rd Eye blog where You can find one more amazing project made by Elina - using our goodies! with sneak peek photo of project from other blog


Zapraszamy Was również na rozdawnictwo, którego szczegóły znajdziecie TU 
 We invite you to take part in a giveaway, all information may be found HERE.

W moim projekcie użyłam:
 I used in my project:

Studio75

Winter time 03 Special moments 02 Papier Sunshine love 05-06
Rozalia w ogrodzie  - pasek 5x30,5cm 
3rd Eye
polka dots - kropki - kropeczki - groszki TES-118 mała róża stempel - TES-020S rose small 
tekturka TEC-015 chevron zygzag

Gosia-Peninia


3 komentarze :