poniedziałek, 24 lutego 2014

Kopertówki

Witajcie w poniedziałek :)
Dzisiaj chciałam pokazać jak uniwersalne są kolekcje Studio75. 
Wykonałam 5 ślubnych kopertówek wykorzystując do każdej inną kolekcję. 
Zobaczcie co udało mi się zrobić...



Na początek kopertówka z kolekcji Rozalia w ogrodzie
idealna, wiosenna z pięknego papieru w deseczki.




Macie jeszcze świąteczne papiery Przy kominku
Druga, beżowa strona idealnie nadaje się na wszelkie nie tylko ślubne prace, 
ja dodałam cudnego brokatowego papieru , również na sklepowych półkach.



A teraz kopertówka z najnowszej kolekcji CraftLove
jako wykończenia znowu użyłam brokatowego papieru
idealnego do ślubnych prac.




I znowu Rozalia w ogrodzie tym razem papier w delikatne różyczki
 a na listki idealna zieleń z zestawu Przy kominku




I na koniec nieco starsza, 
ale niezwykle romantyczna kolekcja Sweet home a jako wykończenie
 listeczki z papieru Przy kominku 02




Pozdrawiam serdecznie i życzę Wszystkim naszym fanom i klientom twórczego tygodnia :)
Dorota

8 komentarzy :