środa, 2 lipca 2014

Księga Gości / The guest book

Witajcie Kochani :)
Księgę Gości weselnych oraz pudełko do jej przechowywania przygotowałam z użyciem papieru CraftLove 01, ozdobiłam licznymi papierowymi kwiatami i listkami, które wycięłam z papieru Panna Oliwia 03.
Całość zbindowałam białą sprężyną, do której przyczepiłam metalową zawieszkę w kolorze odpowiadającym narożnikom.

Hello Dears :)
Today I made the Guest Book with box.
I've used CraftLove01, paper flowers, leaves of Miss Olivia 03, white wire, pendant charm heart and metal corners.






Użyłam:
I used:

    

  
    


Karty wewnątrz mojej Księgi Gości są w nietypowym formacie, wykonanym na zamówienie ale niemal identyczne tyle, że w formacie A4 są dostępne na studiowych półkach ;)

The inner side of my guestbook are on order but similar in A4 format you buy at Studio75.

* * *

Przypominam o naszym aktualnym wyzwaniu, do którego traficie po kliknięciu w poniższy banerek:

I remind you about our challenge. Click on the banner:




* * *

Pozdrawiam ciepło i życzę wielu kreatywnych chwil spędzonych ze Studio75 ;)

 I wish you many creative moments with Studio75 :)
With best wishes!





 

 

3 komentarze :