poniedziałek, 29 czerwca 2015

Ślubna Księga Gości / Wedding Guests Book

Witajcie Kochani :)
Dziś przychodzę do Was z Księgą Gości.
Przygotowałam ją na gotowej bazie ślubnej A4, ozdobiłam papierami z kolekcji List miłosny, papierowymi kwiatami i koronką, użyłam też metalowych narożników dla ozdoby i zabezpieczenia.

Hello Dears :)
Today I want to share with you the Guests Book.
I made it to the A4 wedding base, embellished with a collection of papers Love Letter, paper flowers and lace, I used a metal corners for decoration and protection.








Użyłam / I used:
  

  



* * *
Mam nadzieję, że dołączycie do naszego wyzwania #6.
I hope you will join us & play along in our Challenge 6.



* * *

Pozdrawiam ciepło i życzę Wam wielu kreatywnych chwil spędzonych z nami :)

I wish you many creative moments with Studio75 :)
With best wishes!



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz