piątek, 15 stycznia 2016

Fairies planner / Planner z wróżkami

Hello dear friends! 
This is my first post here, and I am so happy to be a part of this amazing team. 
Today I want to share with you this planner. I created it for someone special  who loves fairies. To create this planner I chose a combination of two stunning collections that I really love: "Rosalie in the garden" and "Miss Olivia"


Witam drodzy przyjaciele!
To mój pierwszy post tutaj, jestem bardzo szczęśliwa będąc częścią tego wspaniałego zespołu.
Dziś chcę podzielić się z Wami tym planerem. Stworzyłam go dla kogoś wyjątkowego, kto kocha wróżki. Do przygotowania tego planera użyłam dwóch kolekcji, które na prawdę uwielbiam "Rozalia w ogrodzie" i "Panna Oliwia".



It opens from the right because here in Israel all books and notebooks opens like this :)

Otwiera się na prawo, bo tutaj w Izraelu wszystkie książki i notesy tak się otwierają :)







I used / Użyłam:













Have a nice day!

Miłego dnia!



5 komentarzy :