piątek, 1 kwietnia 2016

Box for your albums - video tutorial

Hello dear friends! 
Just as I promised, today I want to share with you a new video tutorial. If you're like me, creating many albums, so how to pack them beautiful is always a difficult question. Especially if you have a various sizes of albums. From now you'll able to create a strong and beautiful album box from scratch, in any size . I hope you'll like the video.

Witam drodzy przyjaciele!
Tak jak obiecałam, dziś chcę podzielić się z Wami nowym video tutorialem.
Jeśli tak jak i ja lubisz tworzyć albumy, to pewnie zadajesz sobie pytanie jak go później pięknie zapakować. Zwłaszcza jeśli mają różne rozmiary. Od tej pory będziesz w stanie stworzyć wytrzymałe i piękne pudełka na albumy w dowolnych wymiarach. Mam nadzieję, że spodoba Ci się ten tutorial.



I used:
Użyłam:

Splash it  paper set

Lavender morning 06

Lavender morning strip with tags 07

Klej magic z aplikatorem

Vintage style ribbon 10mm


Have a nice day!
Miłego dnia!


1 komentarz :

  1. Ale niesamowite pudło, i jakie proste! Kiedyś sama mnóstwo pudełek na przydasie robiłam ale ze zwykłymi pokrywkami o milimetry szerszymi, ten na zawiasy to coś zupełnie odjechanego! Cudowny pomysł na własny album! I ozdobienie świetne - świetne papiery, koronka niesamowita-coż za kształt.

    OdpowiedzUsuń