poniedziałek, 12 czerwca 2017

Ślubny Mini Album / Wedding Mini-Album

Witajcie przyjaciele!
Hello, dear friends!


Na kalendarzu pojawił się czerwiec, który jest "złotym okresem" na wesele. Uwielbiam tworzyć weselne projekty, szczególnie teraz z tak inspirującą kolekcją jak Aleja Róż! Znacie to uczucie, kiedy papier podoba Wam się tak bardzo, że nie chcecie go pociąć! Tak właśnie jest w moim przypadku jeśli chodzi o kolekcję Aleja Róż. Przezwyciężyłam jednak to uczucie i stworzyłam rozkładany mini album. Postawiłam sobie wyzwanie, żeby sprawdzić czy uda mi się zrobić album z papierów o wymiarze 15x15 cm. Ten rozmiar bardzo mi się spodobał i uważam, że jest idealny do dużych projektów, nie tylko do kartek ! Co Wy o tym sądzicie?


It's June in the calendar and a "golden time" for weddings now. I love to create wedding projects, especially now with fantastic and so inspiring "Rose Avenue" collection! Do you know that feeling when you like the paper so much that you don't want to cut it! That's exactly about me and Rose Avenue papers! :))) But I overcame myself and cut it to create a folded wedding mini-album. I challenged myself in order to check if it's possible to make an album of 15*15 cm paper pad. I like this size and believe it's also perfect for bigger projects, not just for cards! 
What do you think? 









Do mini albumu użyłam: 
For my mini-album I used:
 

Serdecznie dziękuję! Miłego tygodnia!
Uściski, Olga

Thank you very much for reading ! Have a nice week!
Hugs, Olga




4 komentarze :